söndag 3 mars 2013

En annan bloggutmaning #040

Om jag hade mer tid att blogga skulle jag utan tvekan anta bloggutmaningen Hundra hus 2013 också. Den går ut på att under 2013 blogga om hundra hus, gärna med bilder och lite historisk kring dem. Jag ser ständigt nya hus i mina nya kvarter, hus som jag gärna skulle vilja veta lite mer om. Både vackra hus och mindre vackra hus. Stadsmiljöer är spännande eftersom husen som finns där har tillkommit under olika tidsperioder, med väldigt olika idéer om hur hus ska byggas för att vara snygga och funktionella. Men istället för att anta ännu en bloggutmaning så jag följer ett par av de bloggare som deltar i Hundra hus 2013 - Susanne Hultman som tagit initiativet och Jah Hollis som skriver om hus i min nya hemstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar